www.amiclubwear.com – Pink outfit for sunny days

E trecut de 01:00, iar ploaia tocmai ce s-a oprit.  Astfel, i-am dat seama ca este o ocazie perfecta pentru a povesti putin, pe blog, in timp ce aerul proaspat si rece se simte in camera.Nu-mi vine sa cred ca spun asta, insa abia asteptam ploaia, avand in vedere ca zilele trecute au fost temperaturi de +25 grade, sunt sigura ca sunteti de aceeasi parere.

Si pentru ca tot am amintit despre temperaturile ridicate din ultimele zile, am profitat de ocazie si am pregatit cateva poze pentru articolul de astazi, intr-o zi insorita de mai. Vorbim din nou despre un site online de unde ne putem achizitiona hainute, accesorii si incaltaminte.Ti-am mai spus ca in ultima perioada am ales cumparaturile online, astfel am salvat din timpul dedicat cumparaturilor, am profitat de reducerile existente in mediul online.

DSC_0046 modifiedDSC_0048 modified

Incaltamintea purtata  a primit foarte multe aprecieri pe Instagram si Facebook, va multumesc. O pereche comoda, putin diferita fata de modelele clasice, datorita platformei.Mi s-au parut foarte practici, iar culoarea, trebuie sa recunosc, m-a cucerit .Cine ar putea spune „Nu!” unei astfel de perechi, redusa de la 25 $ la doar 5 ! DA! Ai vazut bine ! Au fost redusi la doar 5 dolari.Acum ma intelegi de ce aleg cumparaturile online? Cand nu ma astept, gasesc oferte tentante.

Intotdeauna am fost atenta si la  felul in care au ajuns coletele .In cazul coletului primit de la www.amiclubwear.com , produsele nu au prezentat niciun defect si au fost ambalate corespunzator.Comanda a ajuns la mine in maxim 2 saptamani.Am avut noroc, deoarece am ridicat coletul de la Posta din cartierul unde locuiesc si nu am fost nevoita sa il ridic de la Posta Vamala.Am aflat ca in mod obisnuit, coletul se ridica de la posta vamala, asadar nu va pot oferi o informatie concreta cu privire la locul de unde se ridica  coletul.

DSC_0055 modified

DSC_0066 modified

Pentru a putea beneficia de transport gratuit, valoarea comenzii trebuie sa depaseasca  valoarea de  50 dolari.Timp de aproximativ 20 de ore puteti salva 55 % din valoarea comenzii , utilizand CODUL  USA55 .  Deci, daca vedeti articole ce va fac cu ochiu, eu zic sa va grabiti !

DSC_0052 modified

http://www.amiclubwear.com

Am purtat

Incaltaminte : CLICK AICI

Bag : Click

shirt : Zara

DSC_0077 modified

Mai multe articole poti gasi AICI  . Saptamana frumoasa !

Lasă un răspuns

