Tinuta de iarna calduroasa

2O alta dimineata in care alarma telefonului nu suna, iar primul gand din aceasta zi este sa savurez o cafea  cu mult lapte.A devenit un obicei, de aproximativ 2-3 luni : in fiecare dimineata, un moment doar pentru mine .Poate e un avantaj si faptul ca locuiesc undeva la marginea orasului, departe de zgomotul si agitatia din alte cartiere.

Totul e alb in jur,

Verific agenda, o intalnire programata pentru ora 16:00 si deja in minte am 2 tinute, cu siguranta va fi greu sa aleg una dintre ele.Si pentru ca tot a venit vorba de tinute, astazi m-am gandit sa iti vorbesc despre cea mai calduroasa haina .Este vorba despre o „oita”, asa cum ii spun eu mereu.

Imi amintesc de zilele in care, inainte sa ies din casa, trebuia sa iau vreo 2 pulovere, o geaca cat mai groasa, pentru a ma feri de temperaturile mici de afara .Insa acum, nici vorba de atatea articole! 4

Este  un cojocel calduros si imediat ce l-am vazut in magazin, am zis ca trebuie neaparat sa-l am.L-am purtat in aceasta iarna, m-a ferit de frig si m-a asigurat ca nu va trece neobservat.

6

Si pentru ca tot iti vorbesc astazi despre hainute cat mai calduroase, in magazine gasesti reduceri semnificative la articolele de iarna.Recent am achizitionat cateva pulovere calduroase si pufoase pe care abia astept sa ti le arat.315

Cam atat pentru astazi.Ne vedem luni, cu o noua postare despre produsele Wonderspa.Pana atunci, iti poti face o idee despre produsele lor – http://www.wonderspa.ro/

Un gând despre „Tinuta de iarna calduroasa

Lasă un răspuns

