OOTD – Zile de iarna

1

    O alta dimineata in care alarma suna mult prea devreme, iar in timp ce pregatesc cafeaua, am in minte deja tot ce am de facut pentru aceasta zi . Am inceput sa ma obisnuiesc cu diminetile friguroase, probabil cam tarziu, e deja ianuarie.Ti-am zis cat de mult imi place iarna ? Nu numai in casa predomina un alb imaculat ( de la micile accesorii pana la mobilier, majoritatea articolelor sunt albe), si-n parcuri si pe strazile orasului in stanga si in dreapta e alb .La fel si in postarea de astazi, primele poze in care fundalul este alb.55
In timp ce tastez, realizez ca acesta este primul meu outfit pe 2016 si sunt incantata ca am ales sa incep cu o tinuta comoda, o tinuta de zi cu zi.Si cu ocazia asta iti multumesc ca in 2015 ai citit postarile mele, ca mi-ai lasat comentarii in legatura cu produsele si articolele amintite de mine aici, pe blog.peste 100 de postari au fost publicate, cateva clipuri pe YouTube.Se anunta un an cel putin la fel de bun, daca stau sa ma gandesc ca primele zile ale lui 2016 au venit cu o colaborare despre care va voi povesti putin mai tarziu .32
Fie ca ies la o plimbare,plec la cumparaturi sau la facultate,las acasa pantofii cu toc.Aleg o pereche de cizme cat mai comoda.Nici vorba de rochii vaporoase! Astazi am ales o pereche de jeansi deschisi la culoare, asta dupa ce mi-am dat seama ca in dulap si-au facut aparitia prea multi blugi negri.
Cardiganul preferat care imi aminteste ca intr-o postare mai veche iti spuneam cat de mult prefer sa port maro toamna.Nu s-au schimbat prea multe! Se pare ca nu tin cont de anotimp si port aceasta culoare oricand !656

 

 

Un gând despre „OOTD – Zile de iarna

Lasă un răspuns

