PALARIA- Un Must Have al Toamnei

+856
E atat de liniste in casa, miroase a dovleac…Liniste e si in orasul in care pana acum cateva zile era atata agitatie, galagie si in acelasi timp zambete pe fetele celor cu care te intalneai, pe strada.Am ajuns in Bucuresti cu cateva ore in urma si  cum am intrat in orasul asta totul a parut mai trist.Desi postarea trebuia sa fie pe blog de acum cateva zile, am preferat ca in aceasta dimineata sa va scriu aceste randuri.

DSC_0001 modifiedChiar nu stiam cum sa incep aceasta postare, nu stiam daca sa scriu putin sau sa nu scriu deloc despre ceea ce s-a intamplat zilele trecute. Totul pare schimbat, de la discutiile purtate de oameni in metrou, la facultate sau pe strada pana la imagina de ansamblu a orasului.Trebuie sa ne bucuram de fiecare zi, de fiecare vorba buna din partea persoanelor din jurul nostru, de fiecare dimineata in care ne trezim sanatosi, alaturi de cei dragi.Sa multumim zilnic pentru ce avem…

oooo

Cu siguranta poti opta pentru o culoare total diferita fara de restul culorilor pe care le porti in ziua respectiva, insa in cazul meu, am ales o palarie neagra, asta pentru ca m-am gandit ca o voi putea asorta la orice.Iar abia dupa ce am facut pozele, mi-am dat seama ca e o tinuta „all black”.

Palaria este cu siguranta unul dintre accesoriile care nu trebuie sa lipseasca in aceasta toamna.Pe langa faptul ca daun alt aer tinutei, cu siguranta te vei simti in centrul atentiei si foarte bine atunci cand o porti.Aceasta poate transforma un outfit simplu, intr-unul cu adevarat spectaculos.

DSC_0008 modifiedDSC_0017 modified

Cand ai de gand sa iti achizitionezi o palarie, trebuie sa fi foarte atenta la urmatoarele lucruri :

1) Nu trebuie sa te grabesti cand vrei sa iti achizitionezi o palarie noua,  trebuie sa  probezi cat mai multe culori si cat mai multe marimi.

2)Trebuie sa alegi o culoare care sa te avantajeze.Trebuie sa fi atenta, unele culori deschise probabil ca nu sunt atat de potrivite pentru tine, asa cum pot fi si culorile inchise.

3) Marimea trebuie sa fie aleasa in functie de  forma fetei : in cazul  in care ai fata rotunda, poti alege una cu boruri mici, iar daca fata ta e lunga, alege o palarie cu detalii dramatice.Insa, daca ai fata patrata ti se va potrivi o palarie asimetrica.Poti alege orice model daca ai fata in forma de inima.

DSC_0010 modified DSC_0015 modified

Ce parere ai ? Este prima mea palarie si cu siguranta voi mai avea si altele, asta pentru ca accesorizeaza foarte bine orice tinuta.Tu cum vei purta palaria in aceasta toamna?

Lasă un răspuns

