Autumn- ce culori purtam ?

LUNI…

Inceput de saptamana, am nevoie de un ceai fierbinte sau chiar  o cafea cu mult lapte, orice, dar sa fie cat mai fierbinte.Toamna si-a intrat in drepturi si bineinteles ca si-a facut aparitia si raceala.E dimineata, destul de rece,aproape 08:00, iar eu stau in mijlocul patului, in patura pufoasa verde.E momentul ala cand nu ai nevoie de nimic altceva, decat sa stai in casa, la caldura, sa nu iesi din casa.Asta daca  nu iti incep cursurile la ora 9:00 (asa cum imi incep mie).Si ghiciti ce?In stanga ma asteapta o cana cu cafea.DSC_0007 modified

Astazi iti arat una dintre tinutele mele preferate.Insa, daca stau sa ma gandesc mai bine, este tinuta mea preferata.Stiu ca ai mai vazut aceasta geanta intr-o postare anterioara, insa mi s-a parut ca se potriveste de minune la tinuta de astazi.Si cum a devenit geanta mea preferata, cred ca o sa o mai vezi si in postari viitoare.DSC_0022 modified

In primul rand, trebuie sa-ti spun care sunt culorile  ce se poarta in toamna 2015/2016 : marsala, rosu clasic, gri, culoare orhidee, insa si nuante de maro.DA ! Ai citit bine…nuantele de maro ! Iubesc aceasta culoare, iar dupa cum probabil ai observat pe blog, majoritatea gentilor mele au aceasta culoare.Insa, daca tot vorbim de toamna, mi se pare ca maro-ul se potriveste de minune.Atat culorile de pamant, cat si cele neutre sunt in tendinte in aceasta toamna.Poti alege nuante luminoase, dar si nuante mult mai inchise ca lemnul.Pentru tinuta de astazi, am ales o nuanta de maro mai inchisa, care spre surprinderea mea seamana tare mult cu nuanta gentii.Un pulover asemanator gasisem in H&M, insa mi s-a parut ca lungimea aceluia nu ma avantajeaza, asa ca nu am stat pe ganduri si l-am ales pe acesta.DSC_0025 modifiedDSC_0042 modified

Fiind destul de rece afara, am ales o pereche de ghete, tare comode, gasite in New Yorker anul trecut.Am observat ca de cateva saptamani am inceput sa prefer blugii negri, atunci cand am de ales intre negru si albastru, asa ca am  purtat in tinuta de astazi jeansi negri, din Zara.Tinuta a fost completata de un tricou negru.DSC_0050 modifiedDSC_0121 modified

 

In timp ce v-am povestit despre tinuta, cafeaua s-a terminat.Care e culoarea ta preferata, dintre cele mentionate mai sus ?Sper ca ti-a placut articolul de astazi !DSC_0123 modified

Un gând despre „Autumn- ce culori purtam ?

Lasă un răspuns

