Ootd : Red shirt and black jeans

Ai vazut ultimul clip postat pe canalul de Youtube ? Daca nu, iata link-ul :

Daca pana acum trei-patru zile pe noptiera aveam o cana mare cu ceai fierbinte, in seara asta am langa mine un fresh de portocale.Nu m-am putut obisnui cu schimbarea brusca a temperaturii si mi se parea ciudat sa port geaca  in loc de rochite sau pantaloni scurti in mijlocul lui August.

Daca tot o sa iti arat astazi un outfit ce contine una dintre camasile mele preferate, in cazul in care esti in cautarea unei camasi de calitate si la un pret bun, te invit sa intrii pe link-ul postat mai jos ! Cu siguranta iti vei gasi o camasa pe placul tau,  deoarece sunt  create din pasiunea pentru excelenta .

Cămăși casual- vintage- business –http://www.dragosprioteasa.ro

55DSC_0009 modified

Cam de acum 2 saptamani bifam fiecare zi din calendar si nu-mi vine sa cred ca au mai ramas doar 2 zile si este ziua mea de nastere.Simteam nevoia de o schimbare.Fac 21 de ani si eram hotarata ca de ziua mea trebuie sa fie ceva schimbat.Parul l-am decolorat in urma cu jumatate de an, am incercat sa tot ajung la o nuanta uniforma, fara rezultat.Asa ca mi-a venit mie o idee…si am ales negru.DSC_0089 modifiedDSC_0076 modified

Intotdeauna am vrut nuanta asta de vopsea, insa eram sigura ca nu o sa fiu incantata imediat ce termin de vopsit parul.Si acum..cand vad cum imi sta, imi pare atat de rau ca l-am decolorat si am tot incercat sa ajung la o nuanta cat mai deschisa.Insa,  trebuie sa-ti vorbesc si despre tinuta de astazi.

Aveam in plan sa aleg o tinuta black & white, insa vremea de afara m-a fortat sa aleg o camasa in carouri. Camasa am gasit-o in iarna, in Glow, un magazin de langa facultatea mea in care gasesti o gramada de hainute la preturi foarte bune.Blugii sunt din Bershka, iar gentuta o stiti din postarile mai vechi. DSC_0029 modified DSC_0041 modified DSC_0051 modified DSC_0064 modified  DSC_0080 modified DSC_0084 modified

Blugi : Bershka

Incaltaminte : Bershka

Camasa: Glow

4 gânduri despre „Ootd : Red shirt and black jeans

Lasă un răspuns

