Pantaloni largi cu imprimeuri

Weekendddd !  E sambata seara, am deschise 3 site-uri diferite si chiar si dupa jumatate de ora, nu stiu ce articole sa aleg.E chiar complicat cand gasesti mai multe articole care iti plac si nu stii pe care sa il alegi.Asa mi se intampla de fiecare data, pun ochii pe mai multe articole si cu greu ma decid sa aleg unul singur.DSC_0089 modifiedDSC_0087 modifiedDSC_0003 modified

Inca o postare taiata de pe lista din agenta, un pahar de limonada cu miere, menta si gheata  si planuri pentru ziua de nastere.E imposibil sa nu astepti sfarsitul verii, cand ziua ta este aproape de sfarsitul lunii august.Incepe numerotarea inversa…mai putin de 2 saptamani.Trebuie sa va spun, inainte sa va povestesc despre tinuta aleasa, ca  urmeaza multe poze pe bancuta, asta pentru ca acolo am prins lumina cea mai buna si am profitat din plin.(hihi)DSC_0066 modified
DSC_0091 modified

Mi s-a intamplat, a nu stiu cata oara, sa imi placa tare mult un articol in magazin si, pur si simplu sa imi ramana gandul la el, zile intregi, asta pentru ca m-am incapatanat si nu l-am cumparat.De multe ori mi se intampla asta si cand ma hotarasc dupa zile intregi sa achizitionez acel articol, nu-l mai gasesc.Acest lucru nu s-a intamplat, din fericire, in ceea ce priveste perechea de pantaloni din outfit-ul de astazi.Este vorba despre o pereche de pantaloni largi din tesatura crep cu imprimeuri, cu pliuri în partea de sus.Are  buzunare in laterale si la spate, iar modelul este  usor conic pe picioare.Ii vazusem inainte cu 2 zile de targul de la Jupiter City si,nu pot decat sa fiu fericita ca dupa atata timp sunt in dulapul meu.Am ales sa port perechea de pantaloni cu un maiou albastru, tot din H&M.DSC_0064 modifiedDSC_0110 modified

Am ales o tinuta in aceasta culoare, asta pentru ca este vara si, mi se pare ca albastru se potriveste de minune cu acest anotimp.Este o tinuta comoda, lejera, asa cum v-ati obisnuit cu toate tinutele de pana acum.DSC_0059 modifiedDSC_0095 modified

Sa aveti un sfarsit de weekend frumos !

Lasă un răspuns

