Pantaloni scurti cu dantela

E undeva aproape de ora 00:00.Fereastra e larg deschisa si se simte o adiere usoara.Am in stanga, pe noptiera un fresh de portocale cu gheata, insa atentia mea e captata de sunetul ploii.Chiar mi-era dor de cateva clipe de racoare, dupa ce a trebuit sa indur temperaturi de peste 35 de grade astazi.

Si ce poate fi mai frumos decat sa auzi sunetul ploii, volumul melodiilor dat aproape de mute…Scriu cateva cuvinte si realizez ca este vineri.Sfarsit de saptamana, iar planurile pentru weekend sunt deja facute.O scurta plimbare prin Sibiu si o zi de duminica petrecuta la piscina.

Astazi iti vorbesc despre o tinuta lejera, o tinuta compusa dintr-o pereche de pantaloni scurti, pe care sincera sa fiu, cand i-am vazut in magazin nu am vrut sa ii cumpar.Era perioada in care mi se luase de pantaloni scurti si, plus de asta nu m-a atras la inceput danteluta.Dupa cateva drumuri dintr-un magazin in altul, am zis totusi sa ii achizitionez…”sa fie acolo”.Sunt foarte grosuti, insa  mie nu mi-a fost deloc cald in ei.I-am avut la vanzare, la  targ in Jupiter City si de fiecare data cand vreo fata se uita la ei imi spuneam in minte: „Nu, nuuu! Nu ii lua ! Acum imi plac !”. Si uite ca a fost prima zi in care i-am purtat si clar nu ii mai dau ! Au devenit preferatii mei !DSC_0408 modified

I-am asortat cu o camasuta inflorata.Eram sigura ca nu mai e prezenta in niciun outfit, insa abia cand am ajuns acasa mi-am amintit ca  apare si intr-o alta postare.Uite AICI  cum am mai purtat-o !

123

DSC_0292 modified  DSC_0348 modified DSC_0350 modified DSC_0385 modified DSC_0293 modifiedDSC_0290 modifiedDSC_0386 modified

Gentuta – H&M

Pantaloni scurti – Chantal

Camasuta – Bershka

2 gânduri despre „Pantaloni scurti cu dantela

Lasă un răspuns

