Little Red Dress – Poema

3

Incep sa nu ma mai inteleg deloc bine cu temperatura de afara.Toata toamna si iarna abia asteptam sa vina vara, insa acum mi se pare ca e mult prea cald.Credeam ca o solutie este sa dau fuga la piscina, insa nicio sansa.

Daca acum doua zile m-am trezit undeva la ora 15:00, asta dupa ce au fost 2 zile destul de incarcate pentru mine – evenimentul din Jupiter City, iata ca e aproape de ora 11:00 si va scriu cateva cuvinte, in timp ce astept sa se raceasca putin cafeaua.Zilele trec atat de repede si parca nu am timp deloc sa fac tot ceea ce mi-am propus.Atatea review-uri la produse cosmetice si cateva tinute asteapta pe lista.Insa sunt sigura ca vor fi duse la bun sfarsit.Tocmai de aceea bateriile aparatului foto au fost incarcate, pentru a ma ajuta sa va arat atatea poze sugestive.

Intr-una din zilele trecute, in timp ce alegeam hainutele pentru targul  organizat de Jupiter City, am dat peste rochita de mai jos.Chiar uitasem de ea, la fel cum s-a intamplat si cu alte lucruri din dulap. Cred ca motivul a fost ca am achizitionat-o undeva la sfarsitul verii si venind vremea rece nu am avut cum sa  o port pana acum.2

Este o rochita care mi-a placut cum am vazut-o in magazin, desi sincera sa fiu, am putine articole de aceasta culoare.E atat de comoda si mi se pare ca se potriveste atat de bine purtata seara, la o plimbare.Am gasit-o la Poema, vara trecuta si nu m-am putut abtine sa nu o iau.

4   5 6 7

Tu ce parere ai despre aceasta culoare? E una dintre preferatele tale? Diseara actualizez pagina „shop my closet”,  asta pentru ca majoritatea articolelor de acolo s-au dat .Va pup

4 gânduri despre „Little Red Dress – Poema

Lasă un răspuns

