Shop my closet – Jupiter City

Tin minte ca aveam vreo 7-8 ani si am primit cadou de la bunici o casa de marcat de jucarie, asta dupa ce ii tot rugasem pe ai mei sa imi cumpere una.De fiecare data cand plecam la cumparaturi mi se parea atat de  interesant ce fac persoanele din spatele masutelor pline cu dulciuri sau cu imbracaminte.

Casa de marcat era roz, avea microfon prin care imi imaginez ca anuntam cumparatorii despre reducerile din magazin, banuti din plastic..o nebunie ! Visul meu era sa fie realitate, nu doar un joc.11755671_995120633855952_2187632560561777384_n

In timp ce eram cu Deea la sesiunea de shopping, m-a invitat sa particip la acest targ de haine.Nu am stat deloc pe ganduri si am acceptat invitatia.Va imaginati ce a urmat apoi…Zile intregi am pus totul la punct si, ma refer aici de la hainute pana la preturi.M-am gandit ca preturile nu vreau sa fie  clasice si am apelat la ajutorul prietenei mele, Narcisa, care a fost si prezenta cu mine la targ.Le-am pictat si au iesit absolut superbe.Pe langa preturile pictate, a fost atat de draguta incat a acceptat sa faca doua tablouri superbe, ca sa arate cat mai bine masuta.Multe persoane ne intrebau ce pret au tablourile, insa le spuneam de fiecare data ca nu sunt de vanzare.shopmycloset-083shopmycloset-084

In primul rand trebuie sa le multumesc fetelor de la Jupiter City pentru ca au acceptat ca acest targ sa se desfasoare si mai ales Deei pentru invitatie si pentru idee.

A fost primul targ la care am participat si chiar dupa primele 4-5 ore am fost tare incantata ca ma aflu acolo, alaturi de alte bloggerite si fashioniste din Pitesti si m-am bucurat foarte mult ca buna  mea prietena a fost langa mine si m-a ajutat foarte mult cu amenajarea si vanzarea.

Sambata dimineata ne-am intalnit la Jupiter City, undeva pe la ora 9:30 si la 20:30 am plecat de acolo.Ne-a luat cam jumatate de ora sa aranjam hainutele si masa, iar de la ora 10:00 oamenii incepeau deja intr-un numar mare sa vina la cumparatori.Nu ma gandeam ca vor veni atat de multe persoane la standurile noastre si mai ales sa cumpere si sa ne felicite.Multi m-au intrebat ce e cu noi acolo, le-am povestit in mare si s-au aratat destul de incantati de ceea ce vad si de ceea ce afla.

Duminica povestea s-a repetat.Acelasi interval orar, aceleasi fete dragute cu care am vorbit, am ras si chiar m-am bucurat ca le-am vazut si am discutat, pentru ca pana acum vorbisem doar pe facebook.w45

In cazul in care nu ati putut ajunge, trebuie sa va spun ca se va mai organiza o noua editie „Shop my closet” si cu siguranta voi fi tot acolo .In toamna se va intampla, insa data exacta urmeaza sa o aflam.Chiar daca a fost obositor, neavand un loc de munca, nu am stat pana acum 11 ore la treaba, a fost foarte frumos, am intalnit fete dragute, am facut poze, am vandut hainute frumoase la preturi bune.shopmycloset-081shopmycloset-079shopmycloset-077shopmycloset-156 Mai multe poze gasiti pe facebook-ul celor de la Jupiter City . ❤

4 gânduri despre „Shop my closet – Jupiter City

Lasă un răspuns

