OOTD – Rochie cu dungi orizontale

DSC_0045 modifiedBuna dimineata, fete frumoase !

Nu stiu cum faceti fata caldurii, dar mie nu-mi vine deloc sa ies din casa.Dupa cateva ore bune petrecute la piscina, simt nevoia de o zi petrecuta departe de caldura.Am ales sa stau in casa, unde e racoare si bine, asta pana cand temperatura mai scade putin.Am langa mine o limonada rece si deja gandul imi zboara la weekend-ul viitor.

Pe 25 si 26 iulie, sambata si duminica viitoare, voi fi alaturi de alte bloggerite din Arges in Jupiter City-Pitesti, unde va asteptam la primul targ cu hainute.Atat articole vestimentare, cat si accesorii, va asteapta in cele doua zile si, cel mai important lucru, pe langa faptul ca sigur veti gasi lucruri frumoase, acestea vor fi la preturi mici.Suna bine, nu?In plus, mai am o veste buna pentru tine ! Daca si tu ai hainute acasa, bineinteles, ori nou-noute ori intr-o stare impecabila, te poti inscrie gratuit la acest targ.Trebuie doar sa iti doresti sa faci parte dintre expozanti si sa ai articole cu care sa participi.Insa, daca vrei asta, trebuie sa te grabesti..inscrierea e pe ultima suta de metri.Ti se asigura conditii foarte bune, pentru a sta cateva ore bune in Jupiter City, insa mai multe detalii le poti primi pe facebook.Deci, ce zici?Ne vedem pe 25 si 26 in Jupiter City ?

Pana pe 25-26 mai e o saptamana, pana atunci trebuie sa pun la punct listele cu preturi si alte surprize pentru cine va vizita standul meu.Can`t waittttt !!!DSC_0014 modified

Sa va povestesc putin si despre outfit-ul de astazi.Ati observat cate reduceri sunt in magazine?Am gasit-o la un super pret si abia asteptam sa o port.Voiam de ceva vreme acest model de rochie, una care sa cada, nu mulata si am gasit-o, in sfarsit.Cum am vazut-o am zis ca e a mea, mai ales ca e in dungi, ceea ce mi-a placut mult.E perfecta pentru vremea de afara, comoda, un material usor, speciala pentru lungile plimbari. DSC_0027 modified  DSC_0034 modified DSC_0038 modified DSC_0039 modified

Ce parere ai ? Dupa ce ti-am povestit putin despre evenimentul ce va avea loc pe 25 si 26 iulie in Jupiter City, ma intorc la hainutele si la listele cu articole si preturi.Ce zici…ne vedem in Jupiter City? De la ora 11:00 voi fi acolo !

2 gânduri despre „OOTD – Rochie cu dungi orizontale

Lasă un răspuns

