Another spring outfit

Am adormit.Daca celelalte persoane din casa au facut zgomot, eu nu am auzit nimic.Nici nu am visat.Eram prea obosita pentru asa ceva.Cand m-am trezit, fereastra era o mare de cer azuriu si rosu de artar.Cearsafurile miroseau a soare, iar amestecul de cer si de nori pe care il zarisem cu o seara inainte se intindea dincolo de plapuma uriasa, pe tavanul si pe peretii albastri, pe un dulap si pe un scaun, ambele de culoare alb, se opreau la un teanc de perne de pus pe podea.Tava de langa pat purta acum aroma de briose si cafea.

Va las mai jos pozele din acest week-end.O tinuta tare draga mie, geanta preferata si o noua nuanta a parului.DSC_0045 modified

Cu o seara inainte, m-am gandit  la tinuta pe care o voi prezenta mai jos.M-am gandit de ceva vreme la ea, era locul stabilit.De data aceasta in Bucuresti, insa vremea nu a tinut deloc cu mine.Asa ca iata-ma. Sunt acasa si ca de fiecare data, el nu va primi acel mesaj dragut de „buna dimineata”…”Mergem la o plimbare in parc?”.asta i-am scris si si-a dat seama imediat ca urmeaza un nou articol despre outfit-ul sfarsitului de saptamana.Nu stiu cum de ma mai suporta….DSC_0027 modified

Am ales sa port pantalonii de la H&M.Pantaloni elastici, gasiti o data cu deschiderea magazinului online H&M.I-am asortat bluzita achizitionata tot din magazinul online.E superba ! Desi ma gandisem prima data la o tinuta black&white, nu am putut lasa bluzita acasa.

Hainutele nu se mai gasesc pe site.Aseara se mai gasea doar marimea 44 la pantaloni, iar bluzitele nu mai erau pe site.
DSC_0030 modified    DSC_0059 modified

Ati profitat de reducerile celor de la H&M, reduceri acordate o data cu deschiderea magazinului online?Ce-i drept, nu au fost multe produse reduse, insa putinele articole aflate la pret promotional au fost  pur si simplu minunate.

Comanda a fost data joi seara, iar coletul a ajuns acasa luni.Transportul este gratuit pana pe data de 19 aprilie.

Cred ca in viitor vor ajunge mai repede comenzile,iar intarzierile  de acum, se datoreaza numarului mare de livrari.

DSC_0040 modifiedDSC_0048 modified

Va pup cu drag ! ❤

 

8 gânduri despre „Another spring outfit

Lasă un răspuns

