Red bag

Nu ma inteleg deloc bine cu alarma ceasului dimineata.Mai ales in zilele in care alarma este pusa mai devreme de ora 8.O astfel de dimineata a fost cea de astazi.M-am ridicat din pat la ora 6, asta pentru ca m-am intors in Bucuresti.Groaznic !Iubesc diminetile in care nu trebuie sa ma ridic imediat din pat, sa ma grabesc sa ajung la facultate; diminetile in care am timp sa-mi beau cafeaua linistita, fara sa ma preseze timpul.

In schimb, atat de bine ma inteleg cu zilele in care in plan am achizitionarea unui lucru pe care am pus ochii cu ceva vreme in urma.Asta s-a intamplat si in cazul gentutei de mai jos.Am vazut-o pe site si, nu m-am putut abtine sa nu o comand.DSC_0026

Mai am o geanta, aceeasi nuanta, insa cand am luat-o, in magazin imi placea tare mult.Acasa…nici vorba !

 DSC_0010 modified DSC_0060 modified

Am profitat de caldura de afara si am iesit in parc.Alaturi de gentuta cea rosie, mi-am scos „oita” la plimbare.Abia asteptam sa se faca mai placut afara, pentru a o purta.In acelasi timp, abia astept sa vina vremea rece, pentru ca mi-am gasit o „oita” groasa, perfecta pentru toamna.DSC_0015 modifiedDSC_0017 modified  DSC_0029 modifiedDSC_0062 modified

Gentuta – Stradivarius

Pupici ❤ !

https://www.facebook.com/blogmalecsandras

13 gânduri despre „Red bag

Lasă un răspuns

