Black and White – Kurtmann.ro

Suntem fete si, cu siguranta sunt zile in care ne spunem ca nu avem cu ce sa ne imbracam.Sunt sigura ca macar o data v-ati spus asta.Adevarul este ca avem atatea hainute si e imposibil sa nu avem ce sa purtam.Eu, de exemplu, am zile cand stau in fata sifonierului si ma uit…ma uit si nu stiu ce sa aleg.Imi gasesc o activitate prin casa si in timpul asta ma gandesc cum sa potrivesc mai bine articolele.

large

Sunt zile in care nu avem dispozitia necesara sa ne plimbam cateva ore in sir prin diferite magazine, asta pentru a gasi articole cat mai potrivite pentru noi.Tocmai de aceea, este atat de simplu sa ne achizitionam hainutele online.

WWW.KURTMANN.RO Ne sare in ajutor.Ne putem alege articolele preferate de acasa, fara sa suportam aglomeratia din magazine (mai ales ca este perioada reducerilor).Gasim atat articole pentru copii, cat si pentru femei si barbati.

Desi nu-mi facea cu ochiul sa fac cumparaturi online, este pentru a doua oara cand curierul suna si-mi spune ca ma asteapta un colet.Putem alege dintre mii de produse si, ceea ce cred ca ne incanta cel mai mult: produse la preturi mult mai bune fata de aceleasi produse pe care le gasim in magazinele din orasul nostru.

Cred si sper ca si voi(in cazul in care ati comandat de pe http://www.kurtmann.ro ) ati fost incantate de comenzile voastre.Curierul a venit in maxim 48 ore, marimile au corespuns si nu a lipsit niciun articol.

Am ales sa port puloverul Zara.In cazul in care va plac bluzitele in dungi, sigur acesta va fi pe placul vostru.Tare finut la atingere, cu siguranta va va completa tinuta perfect .Mi-a placut din prima secunda de cand l-am vazut pe site si am zis ca trebuie neaparat sa apara in dulapiorul meu, mai ales ca si anul acesta se poarta dungile.Il puteti gasi AICI .

Am purtat puloverul de la Zara cu o pereche de colanti.Bineinteles, tot de pe acest site i-am comandat.Puteti gasi zeci de modele (printre care cei pe care eu ii port) ii puteti gasi AICI .

Va las mai jos cateva poze facute astazi, in ultima zi de facultate.Adica de cursuri…pentru ca vine sesiunea … Ma intorc la problemele de finante  ce ma asteapta pe birou de vreo jumatate de ora.Va pup !8239DSC_0040 modified7taiatAm purtat :

-Pulover –  AICI

-Colanti –  AICI

Va pup !

16 gânduri despre „Black and White – Kurtmann.ro

Lasă un răspuns

