Hello, 2015 !

In primul rand, Un An Nou Fericit tuturor  !

Sa aveti parte de un an mai bun decat 2014, plin de bucurii si realizari pe toate planurile! Dupa o vacanta prelungita, va scriu din nou cateva randuri.Multumesc tuturor persoanelor care si-au facut timp si mi-au citit randurile.Fete dragute, care mi-au urat cuvinte atat de frumoase, imediat ce mi-au citit randurile.Mesaje de la voi m-au facut sa-mi dau seama  ca sunt pe drumul cel bun.Sper sa ramaneti alaturi de mine si de postarile mele si anul acesta, mai ales ca la sfarsit de saptamana urmeaza un articol  special.Prima colaborare cu site-ul Kurtmann.Nu va ofer mai multe detalii, pentru ca va fi o surpriza, cu siguranta tare placuta pentru voi, fetelor.

Urmeaza ca saptamana aceasta sectia „Shop My closet ” sa fie editata cu fel si fel de hainute cat mai frumoase, pe care nu le-am purtat niciodata.Cred ca si voua vi s-a intamplat sa va placa un articol in magazin, iar acasa sa-i gasiti zeci de defecte si sa nu-l purtati.

Se anunta multe articole, scrise noaptea tarziu cu siguranta.Asta pentru ca sesiunea bate la usa.Craciunul a trecut, la fel si trecerea dintre ani.Asteptam atat de mult timp unele sarbatori….Nu e asa ca si voua vi s-a parut ca a trecut Craciunul cam repede?Bradul este asezat la locul lui si, nu vorbesc aici de locul lui din living, unde a stat pana acum  cateva zile.

Astazi va arat tinuta purtata cu 2 zile in urma.Am profitat de perioada reducerilor si sunt sigura ca si voi ati facut la fel.Astfel puloverul din poze l-am gasit la reduceri la H&M.Primul meu pulover pe gat.Va spun sincer ca nu-mi placea deloc sa port astfel de pulovere, asta pana cand l-am probat pe cel de jos.Un minut a trebuit sa-mi dau seama cat imi plac si cat de bine ma simt in astfel de pulovere.

Am profitat bineinteles de soarele de afara.Si ce fericita am fost ca a tinut vremea cu noi! Dupa 5 zile petrecute la Satic, dupa o raceala puternica, chiar nu mai suport temperaturile negative.Abia astept sa vina primavara !

Mi-am propus ca in 2015 sa apara pe blog mai multe articole si abia astept sa va arat  primul meu tutorial -Coada de par natural-Divisima.

Va las mai jos cateva poze.Va imbratisez cu drag !

Am purtat- Geaca- Bershka

-pulover- H&M

-Pantaloni- Bershka

-Cizmulite- Decathlon

-Gentuta- Stradivarius

 

 

 

 

 

1a 2a blog 3a 5a 6a

14 gânduri despre „Hello, 2015 !

  1. Imi place tinuta ta 😀
    Am si eu cizmulitze la fel, insa nu am gasit sosetute speciale pentru iarna (ca eu sunt mai friguroasa si imi ingheata extremitatile :D)
    Pupici

Lasă un răspuns

