Septembrie…Luni

Prima zi de toamna.Defapt, la cat de rece este seara, ma gandesc ca e deja sfarsitul lui Octombrie.Sau poate…sunt eu cam friguroasa.M-am gandit sa va povestesc cate ceva de la Bucuresti, loc in care ma intorc peste o luna.

Am stat mai mult de o ora in magazinul Hervis Sports, asta pentru a-mi gasi perechea de adidasi perfecta.Foarte rar port pantaloni de trening sau adidasi.Defapt foarte rar purtam adidasi.

Eram in Bucuresti, dupa o zi de facultate.Atat de obosita, ziua incepuse cu seminarii de la 9, nu bausem nici macar cafeaua.Eram in metrou si m-am gandit sa ma duc sa-mi cumpar o pereche de adidasi.M-am intorc asa cu 3 perechi.Una dintre acestea este perechea purtata ieri.Iar mi-am stresat prietenul sa iesim la poze.Am stat cam 20 minute sa ne gandim unde, am fost la Budeasa, apoi am ales tot Parcul”Lunca Argesului”.Gata !De data viitoare schimbam locatia.

M-am asortat! Culoarea adidasiilor cu cea a meieutului, a unghiilor si husa telefonului.Plus de asta, toate s-au asortat cu superba culoare a pietrei inelului meu .Inel care il port zilnic, din ziua in care l-am primit de la iubitul meu, de ziua mea.Al treilea inel, dar cel mai frumos si cel mai drag mie.O data cu ziua mea de nastere, am implinit si 5 ani de relatie. ❤

DSC_0080 DSC_0011 DSC_0011 modified DSC_0081 modified DSC_0083 modified DSC_0084 modified DSC_0087 modified DSC_0105 modified DSC_0118 modified DSC_0123 modified

 Va pup !

Am purtat-

Maieut- Bershka

Pantaloni- Bershka

Adidasi- Hervis Sports

14 gânduri despre „Septembrie…Luni

Lasă un răspuns

