La multi ani ! -Surpriza de la Sephora

DSC_0095

Sunt sigura ca fiecare dintre noi se bucura atunci cand primeste un cadou.Pentru ca a fost ziua mea de Sfanta Maria (da, stiu ca multi veti spune ca nu se sarbatoreste, dar eu, de cand eram mica, imi sarbatoresc aceasta zi), am fost plecata cateva zile la tara, unde nu mai fusesem de cativa ani buni.Am fost atat de fericita ca mi-am revazut casa unde in fiecare vara ma duceam la strabunici, bancuta de langa dudul de la poarta, unde stateam dupa-amiezile, la umbra.Mi-era atat de dor sa vad ulita, locul unde ma jucam de-a v-ati ascunselea, ratele si vanatorii si multe alte jocuri.

M-am intors vineri dimineata si am plecat imediat la piscina cu iubitul meu si alti prieteni.Nu ne-am putut abtine si seara am fost cu prietenul meu la McDonald`s.

Nu e asa ca si voi sunteti tare fericite cand primiti un cadou?La fel am fost si eu.Pe langa faptul ca prietenul meu m a asteptat cu un trandafir si bombonici, am primit un cadou de la cei de la Sephora, asta pentru ca maine este ziua mea de nastere.

In cutia postala aveam un plic.Bineinteles ca nu i-am dat importanta, crezand ca a mai venit vreo factura.Insa, cum am vazut ca scrie Sephora mi-am dat seama ca e vorba de cadou de ziua de nastere.Si anul trecut am gasit in cutia postala un plic de la cei de la Sephora.Anul trecut am primit o trusa cu 4 nuante de farduri, blush si gloss.

Anul acesta un gloss format din 4 gloss-uri.Abia astept sa il folosesc. DSC_0097 DSC_0101 DSC_0108

Gloss-urile sunt pur si simplu minunate.Cel mai mult m-a atras ambalajul.Patru culori intr-un singur gloss.Daca  fiecare culoare era pusa separat, dura atAt de mult pana le gaseam si sigur pierdeam vreunul.Are o gramada de plusuri acest gloss .Imi place !DSC_0109

Pupici, fetelor ! Maine o noua postare, de ziua mea !

 

4 gânduri despre „La multi ani ! -Surpriza de la Sephora

Lasă un răspuns

