New Look

Am lasat articolul despre cadoul celor de la Sephora, oferit de ziua mea, pentru urmatoarele zile si m-am gandit sa va scriu cateva randuri.Randuri scrise la 12 noaptea, dupa o zi petrecuta la plaja, la o piscina din orasul in care locuiesc.Orasul in care as mai ramane multe luni de acum incolo, oras pe care nu l-am schimba cu Bucurestiul, in momentul de fata.

Si daca e atat de cald afara, nu ne ramane decat sa mergem ori la plaja, ori la o plimbare in parc.Daca astazi am fost la plaja,ieri am iesit putin prin parc.Ca de fiecare data, am ales Parcul „Lunca Argesului”, asta dupa ce am primit un mesaj de la prietenul meu: „Sa iei aparatul, sa-ti fac poze.”La asa mesaj…Cum puteam sa refuz?Ma tot gandeam daca sa port o rochita sau blugi, dar am preferat rochita pentru plimbarile ce vor avea loc dupa ziua cu plaja (stiti si voi fetelor, vara sa fie bronzul nostru cat mai frumos).Oricat de bronzata as fi, cand stau langa prietenul meu ma vad foarte alba, deloc bronzata, el fiind „negru-tuci”.

Dupa-amiaza plimbare in parcul Lunca Argesului, iar seara, tot acolo, cu toti prietenii la terenurile de fotbal sau tenis.Bineinteles, noi fetele, stam pe bancute, in timp ce baietii nostri se joaca tenis sau fotbal.

Am renuntat la efectul Ombre si am ales un ciocolatiu.Defapt, ciocolatiu trebuia sa iasa, trebuiau tunse doar varfurile….Cred ca si voi ati patit macar o data sa va duceti intr-un salon si sa spuneti ca vreti sa vi se tunda varfurile, nu fooooarte mult din par.Iar cand cea/cel care v-a tuns si-a terminat treaba, ati observat ca a facut tot ce a vrut el/ea, neascultand ceea ce voiati.Asta am patit si eu si-mi venea si sa plang… Daca nu ati patit asta niciodata, sunteti niste norocoase !!!

21  3 4 5 6

Am purtat : Tricou: Stradivarius

Blugi: Bershka

Geanta: MOA

Ceas: DivaCharms

Balerini:H&M

DSC_0016

Pupici .

 

6 gânduri despre „New Look

Lasă un răspuns

