Bye-Bye, Costinesti !

Mi-am inceput dimineata cu o felie mare cu Nutella, dimineata in jurul orelor 13.M-am decis sa scriu cate putin despre cele 6 zile petrecute la mare, asta dupa atatea zile in care nu am postat nimic pe blog…Sincera sa fiu, nici nu stiu cu ce sa incep.Sa povestesc despre zilele de +30 de grade sau despre serile petrecute pe plaja sau in cluburi .

Am plecat de acasa  cu gandul de a merge la plaja dimineata si dupa-amiaza, dar asta nu s-a intamplat in niciuna dintre cele 6 zile.Asta pentru ca veneam la pensiunea unde am fost cazati pe la 5-6 dimineata si dormeam pana la 11-12.Luam masa si stateam la plaja fix intre orele in care nu prea e bine sa stai la soare.

Plecati de la 12 noaptea de acasa, dupa 7 ore pe tren, in prima zi nu am dormit deloc.Am profitat de vremea frumoasa, am iesit pe la diferite terase, iar oboseala spre dimineata incepea sa se simta.

Chiar daca am mai fost acum 3 ani cu prietenul meu la plaja, nu am vazut rasaritul, pentru ca in fiecare dimineata dormeam si lasam pe urmatoarea zi si tot asa.Dar anul asta am renuntat la cateva ore de somn si am stat pe plaja.Pregatita cu un hanorac mai grosut si aparatul foto si putin tristi din cauza norilor, abia asteptam rasaritul.

DSC_0184fdew7

Am aprins pentru prima data  lampioane si am avut norocul sa se duca pana departe, departe, incat nici nu l-am mai vazut, lampionul meu si al prietenului meu.Mi-am pus o dorinta si m-a incantat atat de tare ideea ca il vedeam pe cer.

In dimineata in care am fost pe plaja, la rasarit, am profitat ca aveam aparatul si am facut cateva fotografii.Dimineata aceea fiind singura data cand am avut aparatul dupa mine, din pacate.

Mi-e dor pana si de algele, pe care eu le vedeam absolut scarboase.Sa nu mai aduc in discutie valurile, care te faceau sa uiti sa iesi din apa.Si asta s-a intamplat cand eu si prietena mea, Grati, eram pe plaja, iubitii nostri in apa.Ne-a zburat umbrela si a trebuit sa alergam pe plaja dupa ea, iar de baietii nu mai aveam cum sa dam.Ei erau in apa si ocupati cu valurile, au si uitat ca noi am ramas pe plaja.DSC_0114DSC_0121DSC_0137

Cum sa nu te simti minunat cand dimineata te trezesti cu cate un pupic pe frunte, cand primesti ora de ora afectiune si linistea pe care ai cautat-o de atata timp?Si pe langa toate acestea, soarele…Soarele pe care l-am asteptat atatea luni si faptul ca nu ai nicio grija, niciun stres.A fost minunat !DSC_0058DSC_0053

 Cam atat despre zilele petrecute in Costinesti.M-am reintors pe blog, dupa atatea zile petrecute la plaja.Va pup !000009

Lasă un răspuns

