Kallos -Ai grija de parul tau !

cfdscd

Am stat cateva minute bune la raionul cu produse cosmetice si articole de ingrijire a parului.

Am cautat si am gasit exact ce-mi trebuia, produsele perfecte ! Spun asta pentru ca am vazut multe review-uri facute produselor Kallos.Tin minte ca primul produs cumparat de la Kallos a fost un ulei de cuticule.Cred ca si voi, cand va aflati intr-un magazin, va ganditi ca produsele ce se afla la un pret mai mic nu se compara cu cele mult mai scumpe.Sincer, de cele mai multe ori asta cred, dar in ceea ce priveste produsele Kallos, nu este deloc asa.Produsele sunt de calitate, ba chiar intrec alte produse mult mai scumpe.

Tu ce parere ai despre produsele Kallos?

DSC_0124 Cred ca toate fetele care isi indreapta sau onduleaza parul isi doresc ca varfurile lor sa nu aiba de suferit, mai bine spus intreg firul de par.Sincera sa fiu, parul meu a avut mult de suferit din cauza indreptatului, bluclelor si vopselei de par.Am gasit acest spray de la Kallos, perfect pentru  a proteja parul de caldura emanata de uscator, placa, ondulator.Pastreaza un echilibru natural, astfel incat parul nu se va usca.

Utilizare: pulverizati lichidul pe anumite sectiuni ale parului, inainte de folosirea ondulatorului. Se agita inainte de folosire.

Ambalajele produselor Kallos sunt tare dragute, ambalaje simple, in ceea ce priveste gama Kallos Love.Spray-ul are 200ml.

DSC_0125

KALLOS SILK -MASCA CU ULEI DE MASLINE-speciala pentru parul uscat, speciala pentru tipul meu de par.Este o masca ideala pentru parul  fara stralucire si despicat.Gratie uleiului de masline si a proteinelor de matase din compozitia sa, ajuta parul sa-si recapete stralucirea naturala si sa fie matasos la atingere.Datorită vitaminelor A,D,E, uleiului de măsline și a acizilor grași părul uscat și lipsit de vitalitate devine mătăsos.Cutiuta in care se gaseste este tare draguta, avand o greutate de 1000ml si miroase foarte bine.

Produsele Kallos se gasesc in magazinele Kallos, dar si in Auchan, la preturi foarte bune. Preturile produselor sunt chiar foarte bune, iar calitatea lor a depasit asteptarile mele.

 

 

Urmeaza review despre samponul uscat,Byphasse Keratina lichida si Gliss Million Gloss Balsam.In momentul cand am auzit „sampon uscat” am zis:”Ce mai e si asta?O porcarie !”.Insa am incercat acest produs si am ramas masca! E minunat.Urmeaza in articolul viitor sa va povestesc.

Ati testat produsele Kallos?Voi ce parere aveti?Astept cu mare drag comentariile voastra !

Pupici

10 gânduri despre „Kallos -Ai grija de parul tau !

    • Buna :* spray ul este special conceput pentru a proteja parul la expunerea la temperaturi ridicate… Eu una il folosesc înainte de a mi usca PArul cu foehn-ul si in cazul indreptarii cu placa. Nu aplic foarte mult, astfel încât parul sa fie ca dupa baie, cand folosesc placa, însă insist la vârfuri. Sper sa te ajute informațiile :* . Mie nu mi s-a ars :*

Lasă un răspuns

