Shopping time !

Buna ! In primul rand va astept sa dati click  aici – va fi locul unde voi posta articolele noi.Va astept cu drag acolo !

 Dupa cum puteti observa, mi-am facut putin timp si am schimbat cate ceva pe blog: am adaugat noi pagini, pentru ca articolele sa fie publicate in functie de continutul lor, la locul potrivit.

Exista o pagina speciala pentru tinute, o pagina creata la momentul potrivit.De ce ?Pentru ca este vara si este momentul potrivit de a asorta cat mai bine articolele de imbracaminte.Daca e iarna, putem acoperi o bluzita ce nu se asorteaza cu un palton sau o geaca, dar cum este vara, nu avem nicio scuza.

Pagina „Travel”-m-am gandit ca este momentul perfect sa adaug aceasta pagina, deoarece intr-o saptamana si cateva zile plec la mare, iar aceasta pagina este locul perfect unde voi putea posta pozele, micile povesti de la malul marii.Tocmai am aflat ca plec la mare pe 29 ❤ si nu aveti idee cat sunt de FE-RI-CI-TAAA !!

Nu sunt fericita doar ca e vara, vacanta a venit si totul merge asa cum mi-am dorit, ci si pentru ca este perioada reducerilor.Si cum sunt in Pitesti, am fost in Jupiter City si am pierdut cateva ore bune prin magazine.Iata ce am achizitionat, la preturi foarte bune.

Am tot cautat in Bucuresti gentuta pentru produse de MakeUp, fara sa gasesc, in schimb astazi am avut noroc.

Pentru ca mai e putin timp si plec la mare, am profitat de reduceri si Am cautat costumele de baie perfecte (pusesem ochii de multa vreme pe cei cu model floral).

Am iesit in parc si am facut cateva poze.Noroc cu prietenul meu ca imi face niste poze atat de frumoase si clare ❤ .hihissss

DSC_0001 modified DSC_0017 modified DSC_0018 modified DSC_0088 modified

Va voi arata mai multe poze cu articolele achizitionate, dar maine, pentru ca azi plec din nou la cumparaturi (sunt atatea lucruri de cumparat pentru la mare …)..Pupici :* !

Lasă un răspuns

