Sephora

Dupa cum bine stiti in mai toate magazinele, majoritatea articolelor de imbracaminte sunt in aceasta perioada la reducere.In mai toate magazinele vedem lipite in geam zeci de buline cu mesajul: „SALE”.Si sigur noi, fetele, cum vedem acest lucru, pierdem atatea ore prin magazine.Insa nu doar magazinele cu articole de imbracaminte au parte de aceasta perioada cu reduceri, ci si magazinele in care gasim produse de Make-Up.

Unul dintre aceste magazine este Sephora.Am cautat cateva informatii pe site-ul lor (Click) si am vazut in mare ce produse sunt la reducere.In urma cu cateva zile am fost in JupiterCity si am petrecut cateva minute bune in magazin, cautand nuantele potrivite pentru baza de machiaj si pudra.Aveam de gand sa caut cateva nuante noi de gloss-uri, insa in magazinul din Pitesti acestea lipsesc.

Sincera sa fiu, in iarna cand a fost perioada sarbatorilor si a reducerilor, nu au fost la fel de multe produse ca in magazinele Sephora din Bucuresti.

Primul articol: Baza de machiaj de la Sephora: prima baza de machiaj pe care am folosit-o si la care m-am intors, asta dupa ce am folosit produse asemanatoare, dar de la NYX.

Sunt sigura ca voi, fetelor, ati observat ca cei de la Sephora adauga in punguta plina cu articolele achizitionate, cateva mostre.Fie ca este vorba despre  monstre ale unor parfumuri abia aparute pe piata, fie ca e vorba de produse bune, produse carora li se face o reclama.

Iata ce am gasit in punguta :

DSC_0116

Asa s-a intamplat si cu aceasta baza de machiaj.Am primit o monstra si am ramas placut surprisa de acest produs.Singurul minus pe care il prezinta este acela ca are 15 ml si costa 45 lei.Ceea ce mi se pare cam mult.Chiar daca nu este necesar foarte mult produs pentru un rezultat perfect, totusi este prea, prea putin in sticluta.

33

Ce imi place :

– Fondul de ten se aplica mult mai usor

-Fondul de ten nu mai usuca tenul

– Fardul de pleoape rezista mai mult

-Pielea este tare fina dupa ce s-a aplicat baza de machiaj.

DSC_0109

Pudra-   Ofera un finish mat. De ceva vreme imi doream aceasta pudra.Este potrivita mai ales pentru persoanele ce au tenul mixt, mai bine zis zona T care luceste.Acest produs este genial! Are acoperire mare si e foarte rezistent. Arata foarte bine pe piele , natural , iar tenul nu pare deloc uscat.DSC_0112

Chiar daca nu este un produs de la Sephora, voiam sa va arat astazi si Crema de corp cu unt de cacao.Crema de corp parfumata,  pe baza de unt din samburi de cacao, ulei de avocado si extracte din frunze de aloe,  lasa pielea fina, protejand-o si hranind-o in acelasi timp. 456543

Cam atat pentru astazi.

Pupici !:*

 

 

Lasă un răspuns

