Vacanta

large (7)

In sfarsit am scapam de sesiune, stres, trezit dimineata foarte devreme si Bucuresti.In sfarsit pot spune ca „A venit vacantaaa ! „.Dupa doua saptamani, m-am gandit ca  este o zi perfecta pentru o plimbare in parc, cu prietenul.Si pentru ca a fost tare placut afara, in sfarsit am scapat de zilele ploioase, momentan,  pentru ca la meteo anunta ploi pentru urmatoarele zile, mi-am luat aparatul foto cu mine.Abia asteptam sa fac cateva poze.Am ales parcul „Lunca Argesului”, am cautat locul potrivit si ne-am apucat de poze.In sfarsit cateva fotografii facute in orasul meu, nu in Bucuresti, unde m-am mutat de aproximativ un an.

In seara asta sau maine dimineata, cel tarziu, voi posta articolul in care va arat cateva produse make-up -Sephora.Este vorba despre primer-ul de la Sephora, o pudra care este potrivita persoanelor care au zona T mai lucioasa si nu in ultimul rand cateva informatii despre ojele Sephora.Abia le-am incercat pe cele din urma si am ramas placut surprisa  de calitatea lor.

Dupa o mica plimbare prin Pitesti Mall si Carrefour, am ales 2 rochite, o pereche de balerini, articole ce vor fi prezentate saptamana aceasta.

Dar mai multe detalii va povestesc in articol.

Iata cateva poze.

4a2a1 a3a5a6a7a8a Am purtat : tricou –H&M (preferatul meu)

Jeans – Click

Tenisi- Click

  Ceas- www.diva-charms.com

Pupici ! :*

Lasă un răspuns

