L`Oreal

Buna !

Sunt sigura ca vine un moment cand simtim nevoia de o schimbare, fie ca e vorba despre schimbare de look. schimbarea locului de munca sau chiar a serviciului.

Acestea fiind spuse, simteam nevoia de o schimbare, in ceea ce priveste look.ul.Ce-i drept, nu e o mare diferenta intre parul de pana azi la pranz, ca si culoare si cel de acum.Am plecat la cumparaturi, imediat ce am terminat un examen si am stat zeci de minute printre cutiile cu zeci de nuante, de la blond deschis, pana la negru.M-am decis tare greu, ca de fiecare data cand plec sa-mi cumpar vopsea de par.Mai mereu, plec de acasa cu o nuanta in minte, asta dupa ce caut pe diferite site-uri mai multe nuante, insa in magazin imi schimb alegerea de acasa.Asa s-a intamplat si astazi, nu eram hotarata intre o nuanta deschisa sau inchisa.I-am cerut sfatul prietenului meu cred ca de 3 ori, de sfatul mamei nici nu mai aduc vorba, pentru ca am sunat-o de cateva ori bune.

Chiar daca nu se observa prea bine in poze, aveam un ciocolatiu, iar varfurile spre blond.Ciocolatiu ma faceam de ceva vreme si pur si simplu mi se luase, plus ca in razele soarelui avea tente de roscat, ceea ce nu prea imi place.

Nu am putut sa renunt la varfurile aproape blonde, asa ca am retusat putin cu Preference Wild Ombres de la L`Oreal Paris varfurile mele, asta pentru ca mi-a crescut foarte mult parul de cand nu m-am mai vopsit si am considerat ca trebuie sa pun mai mult accent pe aceasta parte a parului.

Nu va imaginati ce era in camera mea, pentru ca fiind doua feluri de vopsea, nu stiam pe care sa o aplic prima, daca aplicam una, cum sa pun pe cealalta si tot asa.

De cateva ori bune am apelat la diferite saloane, pentru a ma vopsi.De cele mai multe ori ceream o culoare macar cu o nuanta mai deschisa decat ce aveam eu, insa nu a iesit niciodata, asa ca am renuntat.Am de gand in toamna, prin octombrie sa ma duc la un salon, atunci sa renunt si la Ombre (sper ca sa mi se ia de el pana atunci; spun asta pentru ca pana acum, de 4 luni, nu mi s-a luat).Pana atunci spun NU vopsitului.Trebuie sa-si mai revina si parul dupa atata vopsit si intins sau ondulat, cu placa.

Am ales vopseaua de la L`Oreal, asta dupa ce am incercat si Garnier si Syos.Nu am avut timp sa fac poze, asta pentru ca prietenul meu trebuia sa ajunga, trebuia sa fac bagajele pentru ca marti veneam acasa, tocmai de aceea am amanat publicarea postului.

Luni, am stablit sa ies dupa examen in parc, cu Alexandra, sa facem cateva poze, mai mult pentru a posta aici.Fiind vremea frumoasa afara, am optat pentru un tricou negru foarte lejersi niste blugi cumparati acum 5-6 zile din Bershka.

V-am facut curioase in legatura cu noua mea nuanta?Si eu eram tare curioasa pana sa scap de vopsea, chiar ma gandeam sa nu iasa cumva spre roscat, orice dar nu roscat ! :))

Vopseaua pentru efectul Ombre se poate tine intre 25 si 45 minute, in functie de cat de intensa vrei sa fie nuanta.Pentru partea de sus am ales o vopsea-spuma, pentru prima data si chiar am ramas surprinsa de cat de usor se poate aplica.Sigur o sa raman la aceasta varianta, cea cu spuma.De ce ? Vopseaua normala necesita mai mult timp, in ceea ce priveste aplicarea si  mie una imi raman suvite nevopsite, asta poate si pentru ca ma vopesc singura.(imi place tare mult sa ma vopsesc).

Ca si calitate, L`Oreal este cu mult peste celelalte.Nuantele sunt variate.Sincer, nu ies la fel de deschis ca nuantele de pe cutii, dar intotdeauna mi-a placut rezultatul.

Iata cateva poze cu rezultatul: 4  88 26532 polpo

Voi ce vopsea preferati?Cea spuma sau cea „normala”? Ce gama de vopsea de par folositi?Sunt tare curioasa care sunt favoritele voastre.Poate exista vreuna care nu curge, care are nuante superbe si se aplica foarte bine, iar eu nu o stiu.

4444444444

 6

Pupici !

Am purtat :  Tricou- Poema

Jeans- Bershka

Tenisi- H&M

2 gânduri despre „L`Oreal

Lasă un răspuns

