Oriflame

Buuuunaa ❤ !

In sfarsit VACANTAA..Adio sesiune, examene, stres, nopti nedormite, zeci de cesti cu cafea si multe altele.Totul s-a terminat, acum spun bun-venit somnului pana la 12-1 amiaza, plimbarilor seara prin parc si nu in ultimul rand bun-venit postarilor pe blog, pentru ca acum timpul imi permite .

Pana sa-mi comand majoritatea produselor de make-up din MakeUpShop, achizitionam produsele de la Avon.Bineinteles, unele produse erau bune, insa altele erau sub asteptarile mele.

Vazusem multe pareri despre produsele de la Oriflame- mai ales despre The One, pareri chiar foarte bune.Bineinteles, nu m-am putut abtine si am cautat un reprezentant Oriflame si apoi,prin brosura, rujurile The One.Asta pentru ca prima data m-am gandit  la cateva rujuri noi, cand am decis sa fac o comanda la Oriflame.

De ceva vreme voiam sa-mi iau un ruj de o culoare putin spre violet, insa ori de cate ori intram in vreun magazin, nu gaseam nuanta pe care o voiam.

Dar surprizaa ! Am gasit, in sfarsit, nuanta dorita.Si asta bineinteles ca a repreze32ntat un plus.111Fetelor, nuanta este minunata si ceea ce este mai important e ca rujul rezista chiar foarte mult pe buze.De exemplu, ieri cand m-am intors acasa, rujul meu a tinut cam de la 12:30 la 16:30, in conditiile in care, bineinteles, am baut apa, etc.

Tocmai de aceea, acest ruj are toate bilele albe: culoare, rezistenta, ambalaj tare finut, care va avea cu siguranta loc in gentuta .

Nu m-am putut abtine sa imi iau doar acest ruj, inca doua culori : crem  si maro mai inchis.Am observat ca ma impac mai bine cu nuantele de maro, in ceea ce priveste rujul, mai ales ca acum m-am bronzat,  iar rozul chiar incepe sa-mi displaca.

444

In poza nu se observa, dar a doua nuanta pe buze, are tente de maro inchis .5

Fardul de sprancene aproape ca s-a terminat asa ca am apelat la fardul de sprancene de la Oriflame, asta dupa ce am auzit mai multe comentarii chiar bune despre acest produs.

1

Este MI-NU-NAT !Inca de la inceput mi-a placut foarte mult ambalajul,  care m-a dus cu gandul imediat la l, casetute rosii, de bijuterii, de cand eram mica, acelea rosii care aveau muzicuta, atunci cand se deschidea capacul, aparea o balerina.

Fardul de sprancene:  Contine 2 nuante de fard pentru sprancene, ceara pentru fixare si 2 aplicatoare.Se aplica foarte usor si se vede chiar natural, asta daca nu se insista cu fard.

Cum a venit comanda, am incercat produsele.Mi-a placut imediat fardul de sprancene, atat ca usurinta de aplicare, design, cat si ca rezistenta.Fiind in perioada cu examene, am adormit, iar fardul a rezistat de la pranz, pana seara.Lucru ce ma face sa raman la acest produs.

Voi ce produse v-ati mai achizitionat? Ati incercat produsele Oriflame?Ce parere aveti?

Cam atat pentru astazi.Va pup :*:* !

fefe

10 gânduri despre „Oriflame

    • Fiind mai bruneta si putin bronzata, cel mai inchis imi e mai potrivit.In cazul in care cel inchis iti e prea inchis, cred ca poti sa dai cu pensula putin prin fardul mai deschis, inainte de aplicare.
      :*

  1. Poti folosi cu incredere toate produsele The ONE, pana acum nu m-au dezamagit. Este o gama cu produse de calitate si textura usoara.

    Daca vrei, poti participa la mine pe pagina la un concurs cu produse oriflame ( momentan nu am produse The ONE ca premii ). Mai sunt 3 zile de inscriere.

Lasă un răspuns

