Deschidere H&M Militari Shopping Center

Bunaa !

Dupa o pauza de cateva zile bune, 5 la numar, m-am decis in sfarsit sa postez.E 1 noaptea, sunt intr-o mica pauza de la invatat si m-am gandit sa ascult muzica si sa incep sa va arat si voua cate ceva din ce mi-am achizitionat din H&M.

Dupa cum spuneam in articolele anterioare, mai sunt cateva zile  😦  si am primul examen.Inca putin si termin de invatat pentru primul examen, o carte de 420 pagini.Bineinteles ca nu trebuie toata invatata, dar cam jumatate cuprinde teorie, plus exemple legate de negociere.Sper ca diseara sa termin si ultimele 60 pagini.Azi e o zi cam grea,proiecte  matematica si franceza, pentru ca apoi sa plec linistita acasa; sa-mi vad familia si prietenul.Abia asteeeeeepptt !

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Dar sa vorbim putin de subiectul acestul articol.Joi a fost deschiderea H&M din Centrul Comercial din Militari, in apropierea locului in care locuiesc.Exact ca si la deschiderea din Pitesti, primele 50 de persoane primeau cate un voucher de 50 lei pentru cumparaturi, iar pentru fiecare 100 ron se primea cate un voucher cu 30 lei, voucher ce trebuia folosit in aceeasi zi, joi pana la 22:00.

Sa fiu sincera, voiam sa ma duc de dimineata, impreuna cu Alexandra, colega  mea, dar somnul se pare ca a fost putin mai important.A, da ! Si orele de sport, la care profesorul nu ne trece, daca avem mai putin de 12 prezente.In cazul in care ai 11, esti declarat Respins, automat vii in vara 2 saptamani si treci la taxa, in cazul in care esti la buget.

In jurul ore 17 am fost in Auchan.Eram sigura ca va fi foarte aglomerat, insa mai putina lume, fata de ce a fost la Pitesti, in ziua deschiderii.Am stat cam 3 ore in magazin, fiind singura, am fost putin cam indecisa atunci cand mi-am ales lucrurile, am stat ceva, ceva si la casa de marcat, mai ales ca in graba multi au gresit marimile si astfel dura ceva mai mult la case.Pot spune ca dupa cele trei ore la cumparaturi, am ajuns acasa foarte obosita, plus ca nu mancasem foarte bine in acea zi.

Mi-am calculat produsele pentru a primi 2 vouchere.Am ales sa-mi iau 2 salopete de vara, foarte dragute, cu pantalon scurt (in poza nu se observa foarte bine, din pacate), o gentuta (abia astept sa o iau joi in parc, atunci cand voi iesi cu prietenul meu, la plimbare), un tricou (vremea frumoasa in sfarsit a aparut, iar tricourile trebuie sa fie cat mai numeroase in sifonierul meu), 2 perechi de pantaloni scurti(voi scrie cate ceva la pozele de mai jos), bineinteles o pereche de pantaloni scurti (pentru casa).

Gentuta <3.Cum am vazut-o in magazin, mi-am spus ca trebuie sa fie neaparat a mea.Am una asemanatoare, dar putin mai mare, din Stradivarius.Mereu o aleg, atunci cand e vorba de o zi fara multe caiete sau foi la scoala, fie ca e vorba de o plimbare in parc.Insa acum, abia astept joi sa completez tinuta pentru parc, cu micuta aceasta !

DSC_0005 DSC_0007 DSC_0009 DSC_0010

Pentru ca vine vara, m-am gandit ca ar fi timpul sa imi caut cateva perechi de blugi.Primii din pozele urmatoare, pur si simplu sunt ceea ce am cautat de ceva vreme.Putin elastici, un material foarte finut, cu talia putin inalta, merg tocmai bine cu un maieut vaporos sau cu un tricou.Merg foarte bine ridicati pentru ca sunt cu talia putin mai inalta, sau lasati sa vina mai lunguti, pe picior.Sunt minunati !

DSC_0013 DSC_0016 DSC_0017

Pentru casa, am ales pantalonasii din poza de mai jos.Tocmai perfecti pentru o zi calduroasa-materialul subtire si imprimeul cu floricele.DSC_0021

Un tricou simplu, un roz pal.Aleg mereu tricourile mai simple.Tot din H&M, am optat si pentru tricouri simple-culorile: portocaliu, gri, alb.DSC_0025Inca  o pereche de blugi, dintr-un material putin mai grosut.Sunt cu siguranta perfecti pentru o iesire mai pe seara in parc.DSC_0031

Desi nu se vad foarte bine, cele doua salopete.In bretelute, jos sub forma de pantalonas scurt.Abia astept sa le port afara, la plimbare si cu siguranta la mare, dupa sesiune. DSC_0041 DSC_0042

Nu puteam sa nu postez o poza cu minunatele benzi, ce se pot folosi pe frunte, barbie sau nas, de la Balea, pentru punctele negre.Cred ca nu e fata sa nu aiba macar un punct negru in aceasta zona.Benzile, in numar de 6 intr-o cutie, m-au facut sa raman la ele, sa nu incerc altele, inca de la prima banda.Sunt minunate, pielea ramane fina dupa ce sunt „dezlipite „(bineinteles ca dupa ce se iau benzile, se da cu putina crema in acea zona).Nu ies punctele negre in totalitate, asta cu siguranta, insa in proportie de 80-90% acestea dispar, iar unele se vad, dar foarte putin.DSC_0045

Sper ca v-a placut articolul de astazi si in acelasi timp sper sa fiu activa pe pagina mai des.Pupici ❤

fefe

Lasă un răspuns

