La multi ani !

 Buna tuturor !

Chiar daca am fost putin absenta zilele acestea, pe blog, (asta datorita programului incarcat de la facultate, multe proiecte si teste, plus ca vine sesiunea-cam intr-o saptamana), mi-am facut timp sa ies la o mica plimbare cu Alexandra si m-am decis sa fac o mica surpriza.Zis si facut…M-am gandit sa-i fac o surpriza mamei, asta pentru ca ieri a fost ziua ei, iar eu nu m-am putut duce acasa .Asa ca am scris cateva mesaje pe foi, iar impreuna cu cateva floricele si aparatul foto, am plecat in parcul IOR.

DSC_4702

O gramada de peripetii pana cand ne-am dat seama care este parcul si asta pentru ca nu era niciun indicator,  iar intrarea in parc parea chiar foarte ciudata(asta pentru ca am ales calea imediat cum se iese de la Metroul din Titan .(haha)

Degeaba as mai scrie aici cateva randuri, atata vreme cat pozele vorbesc de la sine.

La multi ani, mami ! Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, fericire si sa fii iubita de cei apropiati.Multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine, multumesc ca mi-ai fost aproape zi de zi, ceas de ceas, multumesc ca mi-ai oferit tot ce am vrut, chiar daca nu meritam de fiecare data.Multumesc ca imi esti mama ! ❤

     1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

 Sper ca si voua v-a placut articolul si ideea mea. Sunt sigura ca si mamei ii va placea.Maine urmeaza postarea H&M, asta pentru ca astazi este deschidere H&M in Militari Shopping Center.Dupa-amiaza voi fi prezenta acolo si voi reveni cu poze din magazin, pareri.

2 gânduri despre „La multi ani !

  1. Foarte frumoasă surpriza. Pentru orice mamă, niciun cadou nu e mai frumos decât să știe ca al său copil o iubește și o prețuiește!

Lasă un răspuns

