Ploua…

Buna !

Se pare ca primavara, mai bine zis soarele si vremea frumoasa, incearca sa ne ocoleasca…Sper sa vina cat mai curand vremea frumoasa, sa dispara ploile si sa pot iesi la plimbare, sa pot purta tricouri, rochite, ochelari de soare si sandalute.

Ieri m-am intors in Bucuresti si m-am bucurat atat de mult ca am ales sa plec de acasa mai devreme decat era stabilit, pentru ca la cateva zeci de minute de cand am ajuns in Bucuresti a inceput ploaia.Si ce mai ploaie !!! Simteam ca nu se mai opreste.Am iesit pentru maxim 30 secunde pe balcon si pur si simplu parca iesisem din dus .

Dupa cateva ore la facultate (asta dupa o pauza cam de doua saptamani) m-am gandit ca ar fi binevenita o plimbare in Afi.  Dupa ce am iesit cu cativa colegi la o cafea, am plecat cu Alexandra spre Afi.Sunt de cateva zile in cautarea unor blugi „boyfriend jeans„, insa m-am gandit ca ar fi mai bine sa mai astept pana vineri, avand in vedere ca si in Pitesti sunt aceleasi magazine si parerea mamei este cea mai potrivita. Nu am gasit mai nimic pe gustul meu sau poate ca nu am avut azi dispozitia necesara pentru cumparaturi.Poate data viitoare voi gasi articole pe placul meu.

6164069406_2_1_1

Mini-vacanta a trecut atat de repede, dar nu e nicio problema, pentru ca joi sau vineri ma intorc acasa<3 .

Sper sa pot posta zilnic pe bloc, zic asta pentru ca in mai putin de o luna incepe sesiunea si sunt in total cam 8 examene, ceea ce necesita foarte mult timp…dar maxim la 2 zile voi scrie aici.

Mi-e dor de plimbarile prin parc cu Alexandra R, prietena mea ❤ , dar imediat ce vremea va fi frumoasa, sunt sigura ca vom iesi la o mica plimbare, la poze, glume, barfe .haha.Pur si simplu azi a fost tare dragut in Afi.Dupa ce ne-am tot plimbat prin magazine am zis sa mergem sa mancam.Ceva absolut normal pana acum, dar bineinteles ca nu ne-am putut abtine si am mancat cam mult :)) , plus un mic incident cu tavile (din neatentie au cazut cateva).Simteam ca majoritatea oamenilor ne privesc.Dar se pare ca mai dureaza putin pana cand se va schimba vremea.Si ca sa fiu in ton cu ea, m-am gandit sa postez cateva poze facute cu ceva vreme in urma..

blog IMG_5931 modified IMG_6000 modified 1 modified IMG_5968 modified 1 34567

In pozele de mai sus am purtat :

* Vesta- Bershka ❤ (preferata mea)

* Bluza- Poema

* Blugi- Bershka

* Fustita- Stradivarius

* Tricou- Poema re

Voua nu vi s-a luat de vremea de afara ?Eu una nu mai suport…          Pupici  :*

Lasă un răspuns

