Adio Rimel !

Buna din nou !

Abia asteptam ziua de astazi si bineinteles, articolul.Abia asteptam sa ma intorc acasa si sa-mi zic ca de astazi, pentru 2 luni, renunt la rimel.

Dimineata trebuia sa inceapa pe la 9 jumatate, atunci cand prietenul meu mi-a spus”buna dimineata”, dar am adormit la loc, pana la 11 jum.Mi-am dat seama ca nu prea mai am la dispozitie prea mult timp, am uitat acasa din bani, ba chiar a inceput si ploaia atunci cand am iesit din metrou.Parea ca totul merge prost, asta pana cand mi-am vazut genele.

In urma cu 2 saptamani am castigat un concurs pe facebook, iar azi a fost ziua cand am avut programare.Eram sigura ca voi fi multumita de cum vor arata genele mele, lucru ce s-a si intamplat.Atmosfera de la salon a fost una foarte draguta, iar personalul…fara cuvinte.

Dureaza aproximativ doua ore, timp in care stai intinsa pe un pat comod, cu ochii inchisi .Procedura nu este dureroasa. Nu  simti nici un fel de jena in timp ce stylistul aplica rabdator geana cu geana, stiind ca la final, munca ii va fi rasplatita cu un zambet larg si o privire stralucitoare.Si asa a si fost ! Am zambit din toata inima cand am vazut rezultatul.

Genele au nevoie de o îngrijire speciala, in sensul ca trebuie evitata folosirea demachiantelor pe baza de ulei pe gene şi in jurul genelor. Cel mai mare avantaj al extensiilor de gene fir cu fir este faptul ca ochii vor ramane intotdeauna bine conturati cu gene lungi, dese şi curbate, indiferent ca facem sport, ne plimbam, suntem la piscina, sau dimineata, cand ne trezim.Privirea devine mai atragatoare, ochii mai frumosi,  iar genele mai lungi si dese.Nu mai e nevoie, ca in fiecare dimineata sa aplici rimel iar seara sa te demachiezi.

8uy789  

Genele nu afecteaza in niciun fel zona ochilor si genele naturale si  contureaza ochiul fara a da un aspect artificial (de cele mai multe ori posesoarea lor renunta la machiaj).Asa si eu, spun adio fardurilor pentru ceva vreme, asta daca nu e vorba de vreo iesire seara in viitorul apropiat.

Tu ce parere ai ?Ai apela la gene fir cu fir?Astept comentarii !

Va reaminteam ca in urma cu jumatate de an am mai apelat la aceste gene, puse intr-un salon din Pitesti, insa rezultatul nu se compara.Acestea de astazi se vad mult mai bine si mai natural, fata de cele puse in Pitesti.Sunt tare multumita si ma bucur ca am avut norocul sa castig concursul.

44

Unul dintre dezavantaje ar fi pretul care poate ajunge la 300 de lei pentru un set de gene care rezista chiar si patru saptamani daca sunt ingrijite corespunzator, reaplicarea genelor cazute in această perioada fiind mai ieftina, în jur de 100-150 de lei.

La salonul unde am fost azi, genele tip 3D costa 350 ron, iar cele 2D costa 250 ron.

Pur si simplu..IMI IUBESC GENELE ❤ !

211

Astept parerea ta, pro sau contra Gene Fir cu Fir ?

6 gânduri despre „Adio Rimel !

Lasă un răspuns

