Make-up

Buna fetelor!

Cu siguranta multe dintre noi, fetele, in momentul in care dorim sa ne achizitionam anumite produse de make-up, cautam review-uri si informatii suplimentare, pentru a face alegerea cea mai potrivita.La fel am facut si eu, de fiecare data cand am dorit sa incerc anumite produse, comandate dupa site-uri, asta daca nu exista un magazin in orasul meu unde le pot testa.Daca in articolul de ieri am pus in evidenta tricoul preferat, astazi m-am gandit sa va prezint in cateva randuri,alaturi de poze, cateva dintre articolele mele preferate ce tin de make-up.

Pentru inceput :

Trusa Pensule EcoTools Flawless Face Set : 

Sunt foarte incantata de aceste pensule.La fel cum scrie la review-uri pe site-ul celor de la theMakeUpShop, cele cinci  pensule sunt micute, insa foarte practice. Au perii moi si nu cad deloc firele.  Designul este foarte dragut,fiecare pensula are locul ei,iar cutiuta imi place foarte mult. Imi place faptul ca fiecare pensula vine alaturi de mici instructiuni, . In concluzie:  sunt multumita de setul de pensule si chiar mi se pare ca sunt la un pret bun, avand in vedere calitatea lor.Cu ajutorul lor machiajul arata impecabil. ( Pretul lor: 85 ron. )

pensule 2DSC_016898988DSC_0173DSC_0173

Primer : Pur si simplu unul dintre preferatele mele, avand in vedere ca ascunde foarte bine porii, iar  tenul devine catifelat si gata pentru fondul de ten, pudra, blush. M-a surprins intr-un mod placut ! Un mic dezavantaj ar fi acela ca are un gramaj foarte mic, 15 gr.DSC_0191 (Pret : 65ron.)

 

 

 

 

Pentru machiajul ochilor-

Paleta farduri Sleek Ultra Mattes Darks V2 si Paleta farduri Sleek Bad Girl Pur si simplu sunt cele mai bune farduri pe care le-am incercat pana acum si nu cred ca le voi schimba in urmatoarea perioada.Intensitatea culorilor e unul din motivele principale care m-a facut sa achizitionez aceste produse, asta pe langa culorile absolut de minunate.Culorile sunt pigmentate, se amesteca bine, lucruri ce constituie atatea plusuri pentru paletele de mai jos.

aproximativ 48 ron fiecare dintre paletele de mai jos (pe site difera pretul, in functie de culori).

 

 

DSC_0179 DSC_0177DSC_0176Sa ne ocupam si de zona obrajilor, a fruntii -intr-un cuvant: blush si pudra.Ambele din gama celor de la Sephora.Le folosesc de aproximativ un an si sunt extrem de multumita.Blush-ul ramane pentru mult timp pe fata, iar pudra este destul de rezistenta, avand in vedere ca si in momentul in care vin acasa de la facultate, fata mea arata ca atunci cand plec de acasa.Este foarte buna pentru zona T si mascheaza foarte bine zonele ce lucesc.

DSC_0185DSC_0188DSC_0203<- Blush-Sleek – Ce-i drept nu l-am folosit decat de 2-3 ori.Este foarte pigmentat si mat. / Sephora,blush costa in jur de 50 ron(nu-mi mai amintesc exact), in schimb pudra costa 63 ron, iar Blush-ul de la Sleek-30 ron.

Buze- Gloss.Pur si simplu abia te poti abtine sa nu le mananci .Rezista pe buze, insa nu foarte mult, in cazul in
DSC_0208care mananci sau bei apa.(cel roz e mult mai deschis in realitate, DSC_0198insa din cauza aparatului, s-au schimbat putin culorile).

Gloss-urile costa in jur de 40 ron.

Sper sa va ajute ceea ce am scris mai sus, in cazul in care aveti dubii la comandarea acestor produse, iar daca le-ati incercat pe acestea si ati gasit altele mai bune, astept cu mare drag comentarii mai jos.Pupici.

* Sleek, NYX – theMakeUpShop (click)

*Sephora  

 

8 gânduri despre „Make-up

  1. Ar fi mai mult decat perfect daca ai face un articol despre 5/10 produse preferate (stradivarius/zara/h&m/etc). Succes! Iubesc blogul tau! 😀

Lasă un răspuns

