Cat

Hristos a Inviat !

La multi ani tuturor celor care isi sarbatoresc astazi ziua de nume ! Multa sanatate, fericire si indeplinirea tuturor dorintelor !

E atat de placut afara si sper ca ploile sa nu revina prea curand.Urmeaza sa ies si astazi cu fetele (cadouri de Sf. Gheorghe ), pentru ca mai apoi sa sarbatorim. Insa abia astept sa treaca saptamana aceasta si sa vina week-end-ul..De ce?Sambata e ziua in care o sa am niste gene absolut minunate.Sunt sigura de acest lucru, dupa toate pozele de pe facebook-ul fetelor de la salonul care a organizat concursul.Si in urma cu 6 luni am optat pentru gene „smoc cu smoc”, insa nu se compara cu cele ce vor fi maine, din punct de vedere al calitatii lor si al profesionalismului fetelor.Abia astept !

Dupa ce o sa vin de la salon, voi posta mai multe informatii, poze si chiar facebook-ul salonului, daca timpul imi va permite.Sunt sigura inca de pe acum ca voi fi foarte multumita. ❤

Daca ieri am tot povestit de noul meu hanorac rosu, astazi am revenit la negru.(o mare parte din hainele mele au aceasta culoare).Neavand cine sa-mi faca pozele,nu sunt foarte clare.Din pacate blugii nu se vad(o pereche de blugi negri),insa am vrut sa scot mai mult in evidenta tricoul meu preferat.

DSC_0132

L-am purtat o singura data si asta pentru ca , de cele 2 ori cand am vrut sa-l port, l-am murdarit in secunda 2 de fond de ten.Sunt sigura ca si voua, fetelor,vi s-a intamplat asta, cel putin o data.

Fiind caldut afara(in sfarsit nu a mai plouat; si ieri pana sa ies la cumparaturi a fost destul de placut afara, dar ploaia m-a prins pe drum), m-am gandit sa port tricoul cu un sacou.Abia asteptam sa vina vremea frumoasa si sa ies afara in tricou/maieu si sacou ! In zilele urmatoare abia astept sa va postez niste poze cu noul sacou roz, de curand achizitiont.

Iata mai jos cateva poze.Pur si simplu este tricoul meu PREFERAT ❤ !

„Dogs like cats”

  blog alexandra 23

2

blog alexandra 23 3

Tare rau imi pare ca nu se vad prea clar pozele…

Voi ce culoare ati purtat astazi ? Pupici.

Am purtat: – Blugi-Bershka (desi nu se vad…)

-Tricou-Zara

-Sacou-H&M

fefe

Lasă un răspuns

